У «день без іграшки» в ЗДО малюки починають шукати нові способи зайняти себе. Вони використовують підручні матеріали: коробки, шишки, каштани, нитки, стільці, серветки і придумують цікаві сюжети для ігор. Така форма організації діяльності розвиває креативність, мислення, мовлення та соціальні навички. Діти активно спілкуються, домовляються про правила гри, розподіляють ролі. Цей день також дозволяє вихователям краще зрозуміти внутрішній світ дитини, її інтереси та рівень самостійності. А ще — це гарна можливість для розвитку емоційного інтелекту: діти частіше звертаються одне до одного, вчаться вирішувати конфлікти без втручання дорослих.

Зрештою, день без іграшок — це не відмова від радості, а навпаки — відкриття нових способів пізнання себе й навколишнього світу. Це корисний досвід, який допомагає виховувати не лише розумних, а й чуйних, креативних і відкритих до нового дітей.

Поширити: